Ajoj tisdag.


2013-08-13 @ 07:44:05

Godmorgon fina. Idag har jag lite träningsvärk i kroppen. Skönt det känns att veta att man är på G igen ju!

Tröttare än tröttast idag med..hade svårt o somna igår och när jag väl somnat kom sambon hem o då vaknade jag. Sedan har han legat o petat på mig och legat på min sida o stökat- typ knappt haft nåt utrymme..Gaah! Även om det kan va mysigt så STÖR MIG INTE NÄR JAG SOVER ;) haha...han är ju nästan värre än barnen när de sover i våran säng. O vet ni vad? Skulle ställa in maten i kylen på jobbet- men gick ut påväg mot själva tvätteriet istället ;) trött rugguggla!

Ni blir det jobb- sen i eftermiddag en pw- o ikväll styrka för benen om barnen vill somna skapligt!

Ha en fin dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback