Dvala?


2013-08-15 @ 07:17:29

Vet verkligen inte vad som hänt med mig. Känner mig nästan som en zombie- med andra ord ingen vidare sömn inatt heller. Vaknar sju miljoner gånger om natten och har jättesvårt att somna trots att jag är supertrött. Igår satt iofs A och kikade på fotboll o hade på högt på tvn- va nog därför jag inte kunde somna då sovrummet ligger precis intill vardagsrummet.

Nog pratat om det. Igår hämtade jag ett paket innehållandes klänningen jag tänkte ha på mammabloggkryssningen och den passade, wiehoo!

Imorse blev det inget gym. Försöker köra varannan morgon så man hinner sova lite oxå. Blir en pw efter jobbet och sen lite styrka här hemma ikväll om barnen somnar tidigt vill säga ;) känns så skönt att va igång och röra på sig igen i alla fall!

Nu väntar snart jobb o dagis. Bjuder på en syskonbild på två trötta små fisar som är helt inne i tvn denna morgon. önskar er en fin dag ❤








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback