heelt...


2013-08-22 @ 20:56:33
Just nu går allt i 120 istället för 100 känns det som. Man vill få tiden att räcka till så mycket men det är inte alltid det lättaste. Att ha börjat jobba heltid känns faktiskt... just på eftermiddagen när man kommit hem och ska göra alla måsten som man alltid gjort efter jobbet så märker man att kroppen inte riktigt orkar med. Helst av allt skulle man bara vilja sätta sig ner och hämta andan lite grann...men går icke ;)

Sedan på kvällarna känns det som man är bra mycket tröttare nu med. Men det hela handlar ju helt enkelt om att anpassa sig. Man vänjer sig ju efter några veckor =)
 
Det som tar emot mest nu när man börjar en timma tidigare är att det där morgonmyset jag kunde ha med barnen förut nu uteblir. Oftast när jag åker till jobbet så har barnen precis blivit väckta- eller så sover någon av dom, Så blir bara att pussa dom hejdå och sedan åka =/  Men samtidigt får jag ju träffa dom på eftermiddagen när jag hämtar dom- och då blir det massa mys efter det så!
 
nu ska denna sega mamman lägga sig- imorgon är det fredag och sedan helg =)
 
hann iaf att mysa 5 minuter med en nyvaken Leila imorse innan det var jobbtajm ♥
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback