Outfitalternativ mammabloggkryssningen


2013-08-08 @ 09:45:00
Herregud. Det här med att välja en klänning till kryssningen  är inte lätt. Har hittat massa olika men vilken kommer passa mig bäst männen? Vill ju ha en fin klänning utan att behöva känna mig för överklädd typ.
 
Älskar den med guld- men den kanske blir lite för mycket? Den sista svarta med strasstenar på är oxå Grym. Men sedan tänker jag att det kan va kul med färg.. HJÄLP!
 
vilken gillar du bäst/tror du skulle passa bäst?
 






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Jag tycker att den rosa som är längre där bak och den sista svarta är snyggast! Svart kan du använda hela hösten och vintern med medans den rosa är mer "vårig och somrig". Kram

2013-08-08 @ 11:12:00
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se
Postat av: SoffiZ

Den svarta längst upp till höger tycker jag är snygg. Den skulle du passa asbra i, dock skulle du vara snygg i alla :)

2013-08-08 @ 18:45:29
URL: http://SoffiZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback