snart dags för en tripp i det böljande blå.


2013-08-06 @ 21:17:04
Börjar undra vart det där ovädret de varnat för tagit vägen? skulle ju bli åska och regn här- men har inte sett en skymt av nåt oväder ännu.
 

Har spenderat kvällen framför diverse olika online shoppingställen i jakt på en klänning till mammabloggkryssningen 2013. Har jag hittat någon? en på ett ställe var jättesnygg. MEn jag lovar att det säkert blir som förra året när jag beställde därifrån- att inget kommer att passa. Fast iofs- beställer jag nu så hinner jag ju iaf att försöka hitta något annat innan det är dags.
 
Ni som ska med på kryssningen- har ni hittat något att ha på er?
 
Sedan tycker ju jag att många av dagens klänningar som säljs därute är alldeles för korta. Vem vill ha en klänning som slutar precis där rumpan slutar? kul med en visa stjärten klänning liksom- när det är så korta klänningar så borde fasiken ett hårnät få följa med oxå ;) Skämt åtsido- vem vill ha en klänning där man visar vad man har under klänningen så fort man gör minsta lilla ansträngning?
 
Nä- nu har nog nedräkningen allt börjat va? Eller vad säger ni?
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback