Lyckans ost.


2013-12-18 @ 19:57:00
De senaste dagarna har inte varit så roliga när det gäller mitt mående- om man säger så. Har fått reda på att jag efter jul kommer att stå utan jobb, att jag kommer vara arbetslös. 
 
Har iofs hela tiden varit inställd på att förr eller senare så tar det slut med att få förlängt en månad,ett par veckor osv...men verkligheten biter en hårt i rumpan ändå :( försöker verkligen att hålla humöret uppe ändå- men sen har man ju alla undringar o funderingar. Nåja- det löser sig väl på ett eller annat sätt nu. Först och främst ska det få bli jul ihop med mina nära och kära.
 
Mitt i allt detta elände har jag iaf haft en hel del tur att glädjas över. 

Fick igår hem denna kokbok- som jag vunnit hos Sarianne.
 

Häromkvällen fick jag mail av Ewa ( eller tjejmorsan) om att jag hade vunnit en valfri tirapunji väska i hennes bloggtävling. Kan ni fatta att jag hoppade högt-samtidigt som jag var såå chockad..har såå länge  önskat mig en ju. Väskan ovan kommer det att bli :)
 


Morgonen efter fick jag dessutom se att jag hade vunnit ett halsband från novisendesign hos madelen. Leila lär bli såå glad-precis som sin mamma.
 
Så skönt att få massor att glädjas över också :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback