När det är lika bra att se sig själv besegrad


2013-12-27 @ 22:51:18
Denna eviga väntan idag på arbetsförmedlingen alltså..vilken tid det tog! (Kanske tyckte man det extra mycket för man visste att barnen var hemma med barnvakt o man inte ville va iväg för länge?) inskrivningen gick i alla fall bra för övrigt...enligt deras dator så skulle jag nog kunna hitta ett jobb snart sa hon ;)

Så nu har jag skickat iväg allt till a-kassan dessutom. Allt detta med a-kassa o faderullan känns som rena rama grekiskan för mig. Men reder alla andra ut det så löser det sig nog här med!
 
Nu ska jag sova faktiskt. Ser mig besegrad nu o känner att jag inte kan få ut något mer av denna dagen efter att folk trängt sig i kön på arbetsförmedlingen, ha tappat betalkortet utanför bilen när jag betalade mcDriven, ha sträckt sidan av halsen när jag skalade potatis, ha skurit mig i lillfingret när jag lagade mat, samt fått värsta röda början till finne på näsan(det ömmar- kommer va Rudolf med röda mulen imorn)

Nä, gudarna vet vad som skulle kunna hända om jag vore vaken en stund till- akuten nästa? ;)

Godnatt världen ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback