en tvååring med bekymmer


2013-02-05 @ 15:44:29
Jisses vad mycket bekymmer det kan komma upp i en tvåårings huvud ibland. För var dag dyker det bara upp mer och mer bekymmer som Leila undrar över och har bestämt att "såhär är det".
 

Igår när hon var med mig på toa så sade jag att mamma har snippa, mamma är en tjej. Då sade Leila. "näe..mamma är kijje" "pappa är sejj" "Ejjiott kijje, Jejjla seejj". Även fast jag flera gånger sa att mamma är en tjej och pappa kille så var hon envist bestämd att det var tvärtom. (kanske är det så att jag ser maskulin ut då :( )
 
När vi bytte blöja nyss så låg hon och sade efter jag sa "...Leilas snippa" så sade hon "Näe, jag har ingen pippa, jag har popp" haha, huvudsaken är väl iofs att vi andra vet vad hon är och har ;)  hon får väl ha sina bestämda åsikter så länge den där lilla busfian.
 
en bestämd dam med bestämda åsikter minsann.
 
 






Kommentarer
Postat av: Anonym

W är exakt lika dan! Envisas om allt och sååå himla envis! Skönt att det finns fler!:)

2013-02-05 @ 18:50:06
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hahaha, tids nog kommer hon lära sej iaf ;)

Kramar

Svar: haha..det får vi allt hoppas. =)
Emelie

2013-02-05 @ 19:32:28
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Fnulan

Hahaha men såååå söt!!!!

2013-02-05 @ 23:22:43
URL: http://www.femme.se/fnulan
Postat av: Sandra

Hahaha, ja, dessa tvååringar! Man vet aldrig riktigt vart man har dem, eller hur? ;-) Kram vännen, vi ses snart, jippie!!

2013-02-07 @ 18:49:18
URL: http://www.ettlivvidhavet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback