Första


2013-02-28 @ 20:01:03

Idag körde jag första riktiga passet med övningar jag fått från Olga. Körde iofs igår med- men då var det bara 2 magövningar som man skulle göra 3x1 minut.

Idag blev det ben..och herregud säger jag bara! Det var det sista jag körde när jag körde övningar själv i tisdags. Så hade fortfarande ont i benen och knäna sedan dess ;) blev riktigt svettigt- och sen lite cardio på det...Allt på gymmet idag.
Var så rödflammig i ansiktet efteråt så fick sminka mig när jag skulle till Ica...haha!

Imorgon eftermiddag blir det cirkelträning här hemma...får väl köra sean banan på repeat så kanske barnen är villiga att dansa medan mamman tränar ;)

Nu Sofias änglar- ha en fin kväll ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback