Jag har fyndat- fynda du med vet jag ;)


2013-02-27 @ 12:06:36
Blev så himla "jag är snål" glad igår när jag kikade in den senaste appen jag laddat hem. Laddade nämligen hem rabble i helgen och vilken app det är. Den fångar upp erbjudanden som finns i närheten av där man bor- samt lägger upp massa fina erbjudanden i samarbete med olika nätbutiker.
 
http://www.topformula.se/media/10000416_front_normal.pnghttp://www.topformula.se/media/10001188_front_normal.png
 
själv har jag varit på jakt efter något bra proteinpulver att ha innan och efter träning. Så blev extra glad när de hade erbjudande från top formula där man just nu får 200:- i rabatt när man handlar för över 400:- själv köpte jag två olika pulver med chokladsmak från top formulav (whey protein och triple protein) plus en shaker (inkl frakt endast 29:-) för 222:- istället för 422:-
 
Ett riktigt bra köp om ni frågar mig :)
Ladda hem rabble nu och ta del av alla erbjudanden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback