Min nya kärlek ❤


2013-02-20 @ 20:16:00

Jag är bara så wow förälskad och så glad att jag äntligen hittat rätt i djungeln ;)

När jag var på gymmet och tränade för ett tag sedan så upptäckte jag att mina byxor bara gled ner så fort jag boxades det minsta (snöret i dom hade dessutom gått sönder). Kände då att det var hög tid för ett par nya.

Förra veckan kom världens underbaraste byxor hem med posten. Nämligen röhnisch's senaste härliga "uppfinning", shape tights. Älskar att de sitter på plats riktigt bra och att de är mjuka och sköna. Att de sedan håller in och har anti-shake system, och sedan de rosa detaljerna är stora plus. Wow upplevelse som bara den! ännu roligare att träna nu ju.

Nu funderar jag starkt på att gå in hos röhnisch och klicka hem ett matchande linne med :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback