Den nakna bleka sanningen


2013-01-24 @ 20:05:00

Alltså det här med att varahemma och VABA är verkligen inget bra för oss morsor. För fy vad sunkig man tillåter sig att vara. Såfort man går upp på morgonen så åker mjukisbrallorna (som sambon kallar för bajsbyxor eftersom de hänger så pass i röva på mig...haha!) på, fultröjan som är oversize och lite fläckig likaså... Och upp med håret som står åt alla möjliga håll (morgonrufs?) i en tofs.


Skulle verkligen inte åka sådan till ica-men det är så skönt när man ibland inte behöver bry sig. att man bara kan ta på sig något man tycker är bekvämt! Inget smink. Bara 100% naturlig Emelie (sminket spar man till helgen). Borde dock verkligen sola mitt bleka fejs!

hur är det hemma hos dig? Åker kanske finklänningen fram när du VABAR?







Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Här är det sunkiga myskläder och håret i toffs så fort jag är inne. Jeans, smink och fixa håret görs endast när jag måste ut mer än till dagis.

2013-01-25 @ 08:01:16
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback