En vägvisare?


2013-01-09 @ 20:44:35

Idag hade jag möte med tsl coachen (en slags jobbcoach). Det är ju ca 3 månader kvar tills jag får gå från jobbet och det känns faktiskt riktigt skönt att veta att man kan få hjälp att lista ut vad man vill syssla med (har lite jag skulle vilja göra men,men) samt hjälp med att göra cv (har aldrig behövt göra ett cv i hela mitt liv).

Och nu fick jag dessutom med mig deras "verktyg" vägvisaren hem. Så ska ta och sätta mig och läsa igenom och kryssa i. Man ska kryssa i ja för alla jobb/aktiviteter som skulle passa en och kryssa i nej på det som inte skulle passa en. Sedan ska man utifrån detta få fram några siffror och då ska man läsa vad dessa siffror innebär- alltså så ska detta hjälpa mig i mitt yrkesval. Se vad jag skulle passa som.

får vi se om vägvisaren kan hjälpa mig







Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande!:)

2013-01-10 @ 09:04:25
URL: http://Malinjljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback