Ge mig "vardagslivet" tillbaka!


2013-01-08 @ 15:22:00

Det är helt otroligt vad man kan klättra på väggarna när man är hemma. Innan julledigheten var det en del VAB, nu har det varit lite VAB igen...

Hemmafru/hemmamamma är verkligen inget för mig- det kan man ju i alla fall konstatera. För det första så klättrar de själva på väggarna med; med andra ord så blir de osams mest hela tiden. De slåss, de rivs, de tjuter, de skriker! Två barn=två olika viljor!

Sedan har vi ju den här roliga "hela havet stormar" biten där de drar fram allt de hittar och vräker ut på golven. Får panik på att se detta (och på att ha det så), så då städar jag bort det. Och vips så ser det likadant ut igen och jag får städa igen ;)

Nä, tackar gudarna för dagis där de har sina kompisar att leka med , och tackar gudarna för jobbet så man får komma iväg en stund ;)


i slutet av förra året var mitt mål inget VAB 2013. Nu satsar vi på inget mer VAB januari 2013 istället! Det är inte kul att se de små krassliga ju! Långrandigt och tråkigt för oss alla 3 blir ju det också och man vill ju inte behöva städa häcken av sig;)

när ungarna är igång (och detta är en mild variant)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Följer din blogg och jag känner igen mig i mycket som du skriver, och det här med Vab sååå jobbigt. Dels för att se dom sjuka, förlora inkomst och när dom river hela lägenheten :-( Men underbara är dom ändå :-)

2013-01-08 @ 21:02:22
Postat av: dianasdrömmar

Haha, känner igen det där..kram Diana

2013-01-09 @ 07:25:12
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback