Jag var lite hemlighetsfull igår...


2013-01-30 @ 09:03:00
Som ni minns igår förmiddag så skrev ju jag att det hade hänt en hel del bra på morgonen. Och då lät jag ju bli att berätta det sista som hade hänt... så är ni nåt nyfikna på att veta?
 


Jo, det är nämligen så att jag länge velat efter att söka hjälp och förra veckan bestämde jag mig. Men då när jag väl skulle ge mig ut och söka hjälp.. ja då fanns det inga platser kvar på det datumet jag önskade mig! Men sen imorse när jag kikade in så såg jag att det hade fyllts på med nya datum och då var jag inte sen att klippa ett datum som passade mig perfekt. Och direkt efter det ja- då var det tomt på alla datum för Pt-online och magcoachning igen.
 
ja för vet ni vad? jag ska testa att köra 1 månad PT-online med Olga Rönnbergs Mammafitness. Har ju haft så himla svårt att ta tag i det själv och vet att om jag har något som sporrar mig ( i detta fall att jag måste redovisa vad jag ätit och tränat och allt) så kommer jag att sköta mig. Så nu måste jag vara envis som en mört o se till att sköta mig riktigt bra så jag får valuta för pengarna ;)
Mamma Fitness Sweden
vilken himla inspirationskälla denna kvinnan är alltså!
 
Är det någon som vill hänga på och peppa mig längs resan? den 9 februari kommer jag starta.






Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad spännande, skulle också behöva... och vilja, men behöver den dära sparken i baken ;-) Kram

2013-01-30 @ 09:28:54
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Coolt! :) Jag funderar också på att testa något liknande längre fram. Ja när jag ska börja få tillbaka figuren igen! ;)
kram

2013-01-30 @ 09:46:21
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Ewa

Himmel så kul :) Det skulle jag också behöva göra för att verkligen komma igång!! :)

Kram och lycka till

2013-01-30 @ 09:46:30
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback