Konstigt?


2013-01-14 @ 14:01:00

Nu är lillfisan eller "argbiggan" och jag hemma. Dagis ringde och sade att hon inte alls var så pigg. Hon hade inte velat leka nåt, inte sovit så länge och verkade slö och glansig på ögonen. Var bara att gå hem på VAB och hämta upp henne! Väl i korridoren så började hon att sjunga och när vi kom hem så visade inte termometern på någon feber och hon är som sitt vanliga jag.

Barn kan ju och måste ju faktiskt få ha dåliga dagar dom med. Hon vaknade vid fem i morse så förstår om hon varit lite seg. Imorn blir det dagis igen!







Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Vad skönt att hon inte var sjuk ändå. Hoppas det inte är ngt på gång i kroppen bara.

svar: Ang Bloggers Inn. Jag tror att det går bra med andra anledningar också om du har en välbesökt blogg :) Lycka till!

2013-01-14 @ 16:09:26
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Nina Bergquist

å va skoj, ska du dit med :D

delar rum med jennie. love och en tjej som heter nadja.
jennie känner ja sen tidigare men dem andra två har ja bara träffat några ggr. men roliga och trevliga.

själv då? =)

2013-01-14 @ 16:19:15
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Carolina

Sv: Som anledning till att låna rummet så skrev jag och berättade om min idé, trodde först som du att det var absolut tvunget att vara jobbrelaterat för att ens ha en chans men jag tänkte att jag berättar om mina tankar och idéer iallafall och till min stora lycka så fick jag ju då ett positivt svar. :-) Lycka till! Kram

2013-01-14 @ 17:50:11
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback