Läsa kurs på distans?


2013-01-24 @ 22:07:48

Det är så mycket som rör runt i huvudet på mig just nu. Vet varken ut eller in med hur jag ska göra. 11 april står jag ju antagligen utan jobb. Kanske får man va kvar- kanske får man gå...vet inte alls just nu. Skulle såklart helst av allt vilja va kvar på jobbet. Men sen tänker jag att hur länge till går man va kvar då innan det blir varsel igen?


Vet ju ungefär vad jag vill jobba med nu och det är ju med något som har med ekonomi att göra. Läste ju detta på gymnasiet. Men det är ju snart 11 år sen och kanske måste minnet friskas upp? Skulle kunna tänka mig jobb som administratör, ekonomiassistent eller receptionist.


Funderar på om det skulle finnas någon kurs inom administration eller bokföring att läsa på distans. Kanske en sån där kurs som man kan börja med nu och läsa kvällstid nu när man fortfarande har jobb.

Vet ni om det finns några såna kurser? Mottager gärna tips!







Kommentarer
Postat av: Sojkas Framtid

haha ja man kan väl inte skylla på någon annan när det gäller humöret. ;)

haha ja du jag får nog hålla med där. Lite sitter nog kvar här med. ;)

Hoppas du får en bra fredag och en trevlig helg!

Oj sånt skit med varsel! :( Hoppas du hittar något annat roligt att göra. Ett barn till kanske? ;)

Puss och kram!<3

2013-01-25 @ 13:06:19
URL: http://www.sojka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback