När verkligheten kommer ikapp...


2013-01-02 @ 20:50:40

Det är såå mycket som far runt i huvudet på mig nu. Vissa saker har jag valt att skjuta upp, men nu är det hög tid att rota runt i det igen. Men frågan är- vilken väg ska man gå? Hur vet man att man väljer rätt? Tycker allt bara känns som ett enda stort orosmoment, gillar inte denna känslan!

samtidigt känner jag pressen- pressen att hitta något nytt att syssla med. Pressen att dra in pengar till hushållet! Om 3 månader är det dags hur det än blir!







Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Ja,du...Mitt råd är nog att följa Hjärtat/Lyckokraaaaaaam från mig ♥ ....

2013-01-03 @ 10:40:25
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback