Nu börjar allvaret igen


2013-01-02 @ 06:24:54
godmorgon rara. Så var det då dags för allvaret att börja igen..det vi kallar för vardag ;)
Dags för jobb och dagis. Vilken natt det varit. Först vägrade Leila att somna igårkväll. Hon var precis tvärledsen och övertrött och skrek och tjöt hur länge som helst, orden "jag vill inte sova" ekade i detta huset. Så till slut fick jag ge upp och gå och lägga mig med henne bredvid mig i sängen... då somnade hon. Men fy vad hon farit runt inatt och varit som ett element. Sedan fick jag gå upp vid ett och lägga mig hos Elliott för han vaknade. Vid tre somnade han om.
Men nu ska vi inte klaga...sova gör vi när vi är gamla!
 
Idag ska jag lämna barnen på ett annat dagis då deras är stängt i mellandagarna. Ska bli spännande o se hur det kommer att gå. Vet ju inte vilken avdelning de ska vara på eller nåt. Så blir till att åka iväg lite tidigare än vanligt.
 
 
Nu är det bäst att göra sig iordning lite grann, annars får man trängas med karln när han går upp om en liten stund...
 
ha en fin dag allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback