Vilken snabbis


2013-01-04 @ 22:44:53

Vilken snabb arbetsvecka detta blev då! Skönt att börja jobba mitt i veckan och sedan gå hem lite tidigare idag när det är fredag och allt. Idag har vi haft en installatör här hemma som har fixat parabol och div inställningar för viasat. Vi hade Canal digital innan och blev erbjudna viasat till typ samma prismed gratis hd boxar dessutom! Inte illa ;)

Sambon lever i himmelriket nu när han kan välja och vraka mellan massa fotbollsmatcher med bättre bildkvalitet ;)

imorn ska vi fira lite jul med A's bror med familj samt svärisarna- mys för barnen!

Nu ska jag försöka sova lite grann! godnatt fina ni







Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Hej!
Jag tänkte bara kolla om du valt en vinnare av presentkortet från miinto?Jag hittar det inte någonstans?

KRAM

Svar: hejsan,
Vinnaren i tävlingen om ett presentkort från miinto.se är nu utsedd och du hittar den här: http://emlisch.blogg.se/2013/january/och-en-vinnare-ar-utsedd-forsenad-sadan.html
Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback