"Compact living" i Köpingsvik


2013-07-21 @ 20:31:00

Fick ju då för några veckor sedan för mig att vi ju kunde åka iväg till Öland en sväng på semestern då sambon helt plötsligt bara skulle ha två veckor och jag vet att det inte blir avkoppling om vi inte åker nånstans.

Gick då in på Ölands turistbyrå och där kunde man söka efter boende. Man fyllde i önskat ankomstdatum och önskat avfärdsdatum samt önskad del av Öland så dök det upp olika förslag.

Då fastnade jag för en lägenhet på "solhyddan" som verkade lämplig. Då det stod att det var en våningssäng som var 140 i nedre bädden- och sedan en bäddsoffa som blev 140 utbäddad Kändes det ok.

Väl framme så blev vi inte ett dugg besvikna. Solhyddan är en stor länga med massa byggnader och i varje byggnad var det en hel länga med såna här lägenheter och trädäck utanför. Lägenheterna ägs av olika personer som ofta väljer att hyra ut dom. Det var verkligen en "compact living" lägenhet men i samma storlek som en stuga vi hyrde på en camping för några år sedan-men mkt fräschare och så fanns det ju toa och dusch i lägenheten med :) det vi saknade var en grill.

Både barnen, jag och A var iaf supernöjda.







Kommentarer
Postat av: Carolina

Det ser ju jättefint ut, vad fick ni ge för det? Kram

2013-07-21 @ 21:21:37
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback