Huliganerna och jag.


2013-07-22 @ 12:03:00

Då var sambons ynka två veckor slut och jag och barnen är lediga denna veckan med. Sedan dags för jobb och dagis igen.

Denna veckan hade iofs kvittat- men eftersom sambon skulle haft semester och varit hemma denna veckan så hade vi ju ingen barnomsorg. Så mamman fick ta mammaledigt.

Måste erkänna att jag blir lite liite avis på allas statusar där HELA familjen besöker nöjespark, badar etc. Känner att det inte är läge för att åka på sånt själv då jag vet att båda mina barn har egna starka viljor och det är ju inte lätt att dela på sig om de vill åt varsitt håll. Elliott har dessutom en förmåga att lätt komma bort.

Jaja. Barnen klagar iofs inte än sålänge. Efter en hel vecka med sol och bad bortresta så leker de med sina leksaker som aldrig förr. Är mest jag som är uttråkad. Tur att tvättmaskinen och tumlaren går för fullt idag då ;)

Vad gör ni idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback