I ett tomt hus


2013-07-26 @ 10:19:03

Här ligger jag nu i sängen seg och lite halvsleten sedan gårdagen.unnar mig en rejäl sovmorgon då ingen annan är hemma. Så tomt utan barnen!

Barnen sov över hos deras farmor och farfar inatt då mamman var ute och svirade igår.


Det var nämligen Johanna marken här hemmavid igår. Den sista torsdagen i juli anordnas denna marknad här hemma i byn. Och kvällen innan och kvällen då marknaden varit brukar det anordnas lite festligheter. Så igår var jag på puben en sväng och dansade lite.

Det var skoj att träffa lite folk härifrån- men det var roligare förra året tycker jag.

Idag blir det en tripp till Vadstena för att hälsa på min morbror o sambo. Imorgon blir det släktträff. Fullt upp and i like it!

Nu ska jag lata mig en stund till i väntan på att piggna till så jag kan hämta barnen.

Ha en fin dag ❤









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback