Skräpmat och trött morsa


2013-07-03 @ 21:11:30

Godkväll finingar. Ligger här trött och slö på soffan med jäst mage..värsta soffpotatisen.

Kom för nån halvtimma sedan hem från mor där barnen och jag har haft pizzamys med mormor och 2 av systermostrarna. Därav mitt mående. Varför stoppar man i sig massa skräp för? Skulle ju va nyttig. Men ibland kan man behöva vräka i sig lite sådant för att trösta sig lite. Som ikväll va det för att barnen och jag var ensamma- få ville vi göra något.

Sedan blir jag skvatt galen på att ha semester själv med ju..,uscha! Tur det bara är denna vecka med! Tänk om vi hade haft semester ensamma hela sommaren- då hade jag deppat ihop och rullat fram lagom till det var dags o jobba igen tror jag ;)

Nu hoppas jag på att barnen sover gott så mamman kan lägga sig med. Imorn är det torsdag- och på eftermiddagen ska jag visst bli "kidnappad" av sambon.

Godnatt ❤







Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Fiin mamms/Kram Annmi

2013-07-03 @ 22:56:04
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback