En gaggig gammal kärring


2013-06-26 @ 15:31:47

Utför är väl det största ordet vi kan använda för hur det går för mig just nu. Igår tappade jag ett 12-pack med ägg på en garageuppfart. Idag inser jag att jag börjar bli gammal då jag börjar bli gråhårig. Har intalat mig att håret blivit lite ljusare pga solen (solblekt) men det är mog grått :(
Detta är egentligen grymt pinsamt för mig att gå ut med och erkänna när jag inte ens fyllt 30 år ännu!

Men nu är dagen här. Bara att börja färga håret. De flesta färgar eller blonderar deras hår i dagens moderna samhälle- så de ser oftast inte när de blir gråhåriga. Här har ni en som typ aldrig färgat håret någon gång. Gjorde några slingor för typ 8 år sen...men mitt hår är 100% Emelie färg. Dessvärre är det med gråa inslag nu med. Tror barnen är ett litet bidrag till detta ;)

Det går så fort detta så snart blir det väl rullator nästa ;)

Vad tror ni- när man inte färgat håret förut. Törs man färga själv- eller ska man besöka frisör första gången?

Ännu mer åldersnoja







Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack så mycket! Campinglivet är undebart! Är med uppväxt med husvagn, men nu i vuxen ålder ville jag absolut inte ha husvagn, men sambon övertalade mig.. i dag ångrar jag mig verkligen inte.

Hade varit kul att vara med, men jag kan inte komma på något ämne att skriva om!

Svar: Du kan ju skriva något om att campa med husvagnen annars ;)
Emelie

2013-06-26 @ 17:42:49
URL: http://tommytott.se.se
Postat av: Malin

Vi ska flytta till större lägenhet närmre stan i Karlstad och så ska vi flytta ihop nu efter nästan 3 år:)

2013-06-27 @ 01:37:50
URL: http://malinjljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback