En hysterisk jakt har startat.


2013-06-16 @ 18:31:37

Idag var jag och A iväg till stan ensamma utan barn. Så skönt att kunna gå och kika i lugn och ro utan barnskrik och gnäll ;)

Sist jag var i stan så hängde det jeansjackor både här och där pm jag minns rätt. Men bara för att jag bestämt mig för att jag behöver köpa en så finns det såklart inte nånstans :( hittade en på lager 157 men den var föör kort. Så ni har jag satt igång en hysterisk jakt efter en jeansjacka- som inte ska vara alltför dyr och gärna i ljust jeanstyg. Men reor både här och där på nätet borde det ju finnas nån under 500:- kan man tycka...men lättare sagt än gjort!

Så nu vänder jag mig till er- om ni ser en jeansjacka i nån nätbutik i strl m...hör gärna av er och tipsa ;) vore så snällt ❤

Vad har ni gjort idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback