Allt har sitt slut.


2013-03-09 @ 22:42:41

God kväll raringar Då var melodifestivalen slut för denna gången- vann rätt låt tycker du? Själv är jag riktigt nöjd- antingen Anton eller Robin tyckte jag och så vann ju Robin :)

Är precis slut som artist nu efter en heldag i storstan. Blev borta i ca 12 timmar och det hanns massor under denna tiden. Bilåkning,Fika, shopping, lunch, bilåkning, kvällsmat och sedan mello när man kom hem.

Imorgon kan ni få se vad jag shoppade till mig själv kanske om ni har tur ;)

Apropå detta med att allt har ett slut- på lördag om en vecka är det sista dagen med pt-online. Man kan välja att fortsätta 30 dagar till om man vill... Funderar starkt på detta då det gått riktigt bra för mig. Vad tror ni?

Nu ska jag sova, godnatt ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback