Galet är bara förnamnet


2013-03-04 @ 20:41:24

Det är galet vad tiden går fort. En helg är verkligen ingenting längre. Svisch så är en helg förbi. Känns som det bara är måndag och fredag hela tiden.

I helgen var jag iväg till Jönköping för lite shopping i stan. Med hem följde två par nya mjukisbyxor till Elliott då han lyckats få hål i dom jag nyss köpt åt honom, byxor till Leila och sedan en massa smått o gott från Lagerhaus. Fullkomligt älskar denna butik alltså!

Köpte inget till mig själv- det får vänta till i helgen. Blir en tripp till Stockholm över dagen på lördag...har ju presentkort sparade till detta :)

Nu tänkte jag faktiskt i ärlighetens namn lägga mig och sova. Är sjukt trött pga taskig sömn inatt...det märktes på jobbet idag om man säger så. Virrpanna delux var jag idag ;)

Godnatt älskade vänner ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback