Jag skulle vilja...


2013-03-12 @ 12:55:20

Det är så mycket jag skulle vilja göra. Så mycket jag skulle vilja hinna med. Just nu går tiden till träning efter jobbet, matlagning och sedan ska man ju ta igen massa förlorad tid med barnen. Är just nu inne i en svacka känner jag. En svacka där jag vill skriva en massor och dela med mig av- men tiden och orken finns visst inte.

Igår var det endast en månad kvar till jag antagligen kommer få bli släppt från jobbet med. Börjar kännas påtagligt nu- deppigt! Men men, that's life. Always look on the Bright side of life! Mitt mål är i alla fall att försöka hitta ett bytt jobb så snart som möjligt ;)

Vi hörs sen!







Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

ja har inte en susning vad jag ska ha på mig. gah! blir en sista minuten shopping!

du då. vet du?

2013-03-12 @ 21:13:58
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback