när du har fått en svacka...


2013-03-13 @ 21:07:28
Idag hade jag verkligen en sådan där svacka som man verkligen inte får ha. Stod och kände hur trött jag verkligen var på jobbet i eftermiddags och stod och smygplanerade att jag skulle strunta i träningen idag och bara ta det lugnt och umgås massor med barnen.
 
När jag väl kom hem med barnen kände jag fortfarande bara för att sitta i soffan och gosa och mysa och ta igen förlorad tid. Men sedan slog det mig- herregud, vad sysslar jag med? Har jag lyckats ta mig såhär långt så ska jag väl inte ge upp nu? Dessutom var det ju bara massa magövningar idag...inget tungt skrot att lyfta inte ;)
 
Tog min proteinshake och sedan tränade jag mig igenom övningarna. Och gudars så skönt det kändes efteråt. Så skönt att veta att man var klar- att man kunde ta det lugnt resten av dagen.
 
Fy för dessa tankar som får en att vela och falla tillbaka i gamla spår...
 
Motto a la Emlish som bare den...Jag fortsätter att kämpa på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback