Tröttmössa


2013-03-06 @ 19:42:00

Och så var det kväller igen mitt i veckan och allt. Är precis slutkörd idag med... det tär på krafterna att ha röriga nätterna. Tänkte snart ta och göra mina plankor som står på träningsschemat idag medan jag kollar lite på Sveriges mästerkock. Blir även lite kvällsmål i form av lite kesella, jordgubbar och några nötter efter övningarna och sedan en dusch.

 


Kvällens middag var en stor hit om ni frågar mig- blev fläskfilén som jag tillagade igårkväll med kokt råris,wokade grönsaker, mager sås, lite keso. MUMS!

 

Imorn blir det gymmet- wohooo! Det är alltid så skönt att komma iväg dit och slippa ha barnen som kommer och stör när man ska träna ;)

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback