En badbåt tack!


2013-05-18 @ 07:19:39

Ni vet alla dessa uppfinningar sim finns. En del är verkligen supersmarta, en del är såna där som får en att undra om man nånsin kommer använda dom och ja, andra är såna där så man undrar "okej,hur tänkte dom nu"

Blev så chockad och full i skratt när jag såg denna båten nedanför. En badkarsbåt- eller hot tub boat. Fatta, en sådan kostar typ 250000 att köpa och över 1000:- att hyra per timma. Nu undrar bara jag varför man ska ha vatten i båten när man redan har det utanför? Man kan väl hoppa i vattnet båten åker i och bada där? Hahaha

Bild från aftonbladet.se







Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Hihi..Hoppas det är ca +30° i Båten DÅ hade jag badat ;)
Ha en superduper lördag/Kram Annmi

2013-05-18 @ 10:16:26
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Liie

Jag tycker det ser ut som en kul grej, om än väldigt onödig! Mer ekonomiskt vore att köpa en stor badring att åka runt i :p

2013-05-26 @ 00:40:24
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback