En riktig skitdag!


2013-05-03 @ 12:10:09

Hej kära vänner. Nu har ni säkert suttit och undrat vart jag tagit vägen? Nåja, här är jag i alla fall.

Hade en riktig skitdag igår och var inte alls på alerten! Så åkte hem från jobbet vid frukost och sedan spenderades nästan hela resten av dagen i soffan :(

Idag känner jag mig bättre i alla fall men är fortfarande rätt sliten. När A och barnen hade åkt till dagis/jobb (var uppe med dom för att säga hejdå) så gick jag och lade mig igen och sov i typ 2 timmar till.

Så jobb är absolut inte på frågan idag heller- måste försöka att vila upp mig i lugn och ro för att få ny energi.

Funderar på om jag ska ta med mig lunchen och gå ut och sätta mig i en stol i solen. Tror att frisk luft skulle vara bra efter att ha hållit sig instängd. De säger ju att solen är som balsam för själen.

Ha en superdag allihopa ❤







Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Gå ut i solen du/Kraaaaaaaam Annmi i Hjosolen :)

2013-05-03 @ 15:54:01
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback