Insyn i hur läget är just nu (känsliga läsare varnas)


2013-05-13 @ 11:53:00

Har haft en så otroligt trevlig natt alltså! Sov knappt nånting. Frös och svettades om vartannat och hade feber :(

vaknade dock upp feberfri men med halsont i morse-öm utanpå halsen och öven i.Kikade mig i spegeln och såg de där himla beläggningarna på mandlarna. Dom som jag brukar få när jag åker på halsfluss. Undrar om jag åkt på en släng av det igen? Har ingen feber nu ju...brukar vara febrig när jag har halsfluss.

Ska avvakta tills imorn och se hur jag mår-är det inte bättre så ringer jag Vc och ber om att gå göra halsprov.

Såhär skoj har min hals det just nu- har sett mkt värre bilder när jag googlat på halsfluss än min dock.

 







Kommentarer
Postat av: charlotte

åh fy såg hemskt ut :/

2013-05-13 @ 17:11:44
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback