När beslutsvåndan sätter in


2013-05-16 @ 22:45:34

Nu har jag ätit penicillin i två dagar- imorn inne på 3:e dagen. Känner mig ok igen har bara sovit kasst pga att det svidit och killat i halsen om nätterna och så har jag varit lite dålig på set här med att äta. Haft lite biverkningar av penicillinet i form av knepig mage o lite illamående. Men nu är detta ok med verkar det som.

Sambon var på mig (i egenskap av min chef) o tyckte jag skulle jobba imorn om jag kunde. På ett sätt hade det väl varit skönt och jobba o slippa klättra på väggarna här hemma. Men sen är det ju fredag imorgon och en extra dag att ta igen sig på är nog inte fel. För man ska ju orka jobba i det vanliga tempot och kunna äta som vanligt med.

Nåja, har velat fram och tillbaka ikväll på hur jag ska göra imorn. Har till och med googlat fram 4 olika yes/no generatorer för att se och alla 4 visade no. Så hemma imorgon med blir det.

Nu tänkte jag sova. Godnatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback