Spökar det?


2013-05-23 @ 06:41:02

Godmorgon fina! Hoppas du fått en god natts sömn? Tänk att efter denna dag är det en arbetsdag kvar- sen är det helg!

Vi pratade lite om spökerier häromdagen på jobbet. Detta är något som jag verkligen tror på. Även om jag själv inte haft någon sådan upplevelse/sett något så har jag fascinerat lyssnat på andras berättelser och följt det okända. Skulle nog aldrig åka till en plats där det spökar. Men skulle det bli aktivitet typ här hemma så skulle jag iaf inte bli rädd.

Nu undrar jag såklart om du tror på sånt och om du har något du varit med om och vill berätta? Dela gärna med dig







Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror nog inte riktigt på sånt, men en dag när jag tatuerade mig så pratade jag och min tatuerare om klassisk musik samtidigt som vi lyssnade på Olika kompositörer.Jag nämnde att Mattias ( min bror som gått bort) gillade ludovico einaudi. Nästa stycke som spelades var ett stycke av einaudi. Vad är oddsen för de lixom ?

2013-05-23 @ 07:39:16
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Ja,jag vet att det kan Spöka för har träffat på en äldre dam i ett hus vi hyrde,hon stog varge natt vid sängen i huckle & kutig rygg...Min dotter som inget visste såg samma dam men blev rädd..
Min mamma "kom till mig" efter att avslutat sitt liv :(
En vän har oxå besökt mig,jag känner även väldigt väl om det finns nå't i vissa hus/platser...men det är jag ;)

/Kram Annmi

2013-05-23 @ 11:29:16
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tror inte på sånt men jag är inte heller helt säker! :) Finns det något så vill jag hellre inte veta, :) Men tror på det stenhårt när folk berättar historier men det går över efter ett tag. :)

2013-05-23 @ 17:47:45
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jag tror absolut på spökerier eller det övernaturliga. Har till och med skrivit ett eget inlägg om ämnet i bloggen, fast det är flera månader sen nu, förra året någon gång i höstas.

Har två tävlingar i bloggen jag tänkte tipsa om. Ett där du kan vinna ett paket plusplus http://lottizdays.blogg.se/2013/may/tavling-ta-chansen-att-vinna-ett-paket-plusplus-pa-1200-bitar-2.html och en där du kan tävla om ett jättefint namnsmycke. http://lottizdays.blogg.se/2013/may/tavling-vinn-ett-valfritt-namnsmycke-fran-handgjort-cecilia-flykt.html
Var gärna med om det är något som passar.

2013-05-23 @ 22:40:18
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback