En Christmas Challenge.


2013-11-02 @ 14:17:55
Jag har gått med i morgonpassets christmas challenge som är just som det heter en utmaning som pågår ända fram till jul där den som lyckas bäst vinner 10.000:- Varje kväll får man ett nytt mail skickat med instruktioner inför morgondagens träningspass.
 
Som medlem får man:
  • Träningprogram
  • Onlinecoaching
  • Veckomatsedlar och recept
  • Träningsdagbok
  • Målsättnings- och måluppföljningsverktyg för att spåra förändring och veta hur du ligger till
  • Bilddatabas för att kunna följa din utveckling
  • En massa träningsgemenskap på sajten!
 
och anmäler man sig nu så kostar det endast 395:- fram till jul =)
 
Har iofs varit medlem ett par veckor nu- men det har varit så rörigt med allt annat runtomkring så har inte kommit igång.Så från och med imorn tänkte jag köra- ska skriva in vägning/mätning imorgon. Nu måste jag verkligen ligga i rejält =)
 

http://blogg.improveme.se/sandriiie/files/2013/09/245x261xCapture_png_pagespeed_ic_tmgX5lnATo-282x300.pngvad gör vi? imorn kör vi ;)






Kommentarer
Postat av: Fröken M

Men åh vilken rolig grej ! det måste jag kika närmare på :)
Kram

2013-11-03 @ 21:09:07
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback