Att bli mitt bästa jag.


2013-10-15 @ 19:27:20
Nu är jag bara så trött på att vara trött och att äta dåligt och skada min kropp hela tiden. Någon måtta får det väl ändå vara eller? Man bara misshandlar sin kropp hela tiden.
 
Så  nu tänkte jag från och med imorgon ta tag i mitt liv- och försöka vara lite sundare igen. Äta lite bättre och röra på mig i den mån det går. Just nu blir det lite svårare att komma iväg till gymmet för mig- men kom på att jag ju faktiskt kan damma av mina hantlar här hemma och min crosstrainer och köra på den tills allt lugnat ner sig!
 
Har gått med i en liten mammautmaning som sojka, mammajolie och denvetydigamamman startat. Och självklart ska jag göra mitt bästa från o med imorgon.
 
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Pepp kommer här=))

2013-10-17 @ 20:09:05
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback