Fredagsmys ❤️


2013-10-11 @ 18:45:36
Idag har jag och barnen fredagsmys som bara den. När vi handlade fick barnen bestämma vad de ville ha till kvällsmat. "Vattenkojv" svarade Elliott. Så ja, kokt korv med bröd och lite kroketter blev det. 
 
Nu har det blivit mysstämning här hemmavid och barnen har precis fått varsin skål med ostbågar. Pappans favorit...men imorgon förmiddag kommer han hem igen :) då behöver vi inte sakna honom mer.
 
själv väntar jag såklart på att barnen ska bli trötta och vilja lägga sig. Men känner på mig att de kör på en stund till. Så sedan slänger jag mig i ett soffhörn och kikar på idol- eller om jag läser boken...vi får se.
 
hoppas ni alla har en mysig fredagskväll
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback