Helgen som gick föör fort.


2013-10-27 @ 19:54:41
Ännu en helg förbi- och återigen sitter man här och undrar vad man gjort för att få den att gå sp fort?
 
lillan vaknade upp med feber natten till lördagen och har varit febrig, hostig och snorig sedan dess. Så kommer bli VAB imorn. 
 
Städdag/tvättdag igår, behöver jag säga mer? Annars hade vi middagsgäster här igår kväll då två av barnens mostrar kom hit.  Vi åt potatisgratäng, oxfile&ryggbiff och självklart lördagsgodis! Barnen var så nöjda och glada över att ha dom här- och skulle självklart va uppe länge.
 
idag har vi myst här hemma samtidigt som jag förberett matlådor och tagit mig an att vika tvättberg högre än K2. I eftermiddags lämnade vi A hemma och var ute i skogen och myste runt en stund. (Ja, hör och häpna...min febriga dotter fick följa med och andas in lite frisk skogsluft ;) ) vi letade svamp och fikade- barnen tyckte det var jättekul!
 
nu ikväll gjorde jag dessutom något jag funderat på varje gång jag ska försöka borsta ur tovorna ur Leilas slitna hår. Jag klippte hennes lockiga långa hår! ångrade jag mig efteråt? Ja, lite när hon inte ville vara still så jag kunde justera det sista. Det blev nog inte jätte jämnt men- hon har lite lockar kvar i topparna..så det såg man inte.
 
 
Nu ska jag nog ta och duscha. Det var en del älgflugor i skogen. Känns som jag har några i håret! 
 
ha en trevlig söndagskväll ❤️
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback