Små solstrålar i en rörig tillvaro.


2013-10-14 @ 20:18:12
Just nu är allt en enda röra här hemma. A har haft problem med ryggen sen förra veckan o det blir bara sämre och sämre. Trots besök hos kiropraktor idag har han så ont så han skriker rätt ut och nästan gråter. Har aldrig sett han ha såhär ont- och då är han ändå fotbollsspelare och har fått ta emot många smällar. 
 
Ett besök till hos kiropraktorn återstår- går det inte åt rätt håll då så blir det VC för o se så han inte har diskbråck.
 
Så just nu är det mer eller mindre barnen och jag. Han ligger i sängen och ser våran vardag- som han själv inte kan delta i just nu. Det är tider som får ändras- saker som får skjutas upp och nya saker man inte gjort förr. Har dessutom lämnat Volvon på service idag...det var inte igår jag fick göra det ;) Hoppas innerligt att han blir bra snart så vi kan hitta på roligheter ihop hela familjen.
 
det är tur att vi har varandra- och barnen de vet verkligen hur de ska få en på bättre humör oavsett vad det är ❤️
 
mina alldeles egna solstrålar❤️❤️❤️
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker att han ska besöka akuten om han har så ont och inte låta kiropraktorn "pilla" mer förrän ni vet att det INTE är någon infektion eller diskbråck!

2013-10-14 @ 20:35:58
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback