När jag blir tant.


2013-09-25 @ 21:33:00
Om lite mer än 2 månader fyller jag 30- eller tant som en del kallar det ;)
 
har mycket funderingar på om detta ska firas stort eller om det bara ska få vara som vilken dag som helst. Hade planer på att se om blogger's inn var ledigt just den 5:e så man kunde "rymma iväg" och äntligen få gå på den där jul på Liseberg. Antingen med några vänner eller med lilla familjen...men då lånade de inte ut rummet helgerna i december. Så där gick det i kras.
 
Lär väl inte direkt hända att nån annan rövar bort en heller så får väl nöja mig med att ta ledigt o va hemma o mysa den dagen.
 
Sedan har jag haft funderingar på att ha fest med- men sedan blir det så svårt att veta vilka man ska bjuda/ alltså vart gränsen ska gå....o känner att velar man sådär så är det ju roligare att spara dom pengarna till en turkietresa nästa år igen. Så kan man ju bara bjuda de närmsta på nån vinkväll eller liknande.
 
men fest med släkten på pappas sida är det tänkt att det kommer bli ändå. Vi brukar ha riktigt kul när vi träffas allihopa ❤️
 
Hur firade du/planerar du att fira din 30-årsdag?
 
 
För jag håller på å bli tant....TANTVARNING!
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback