Att tänka om...


2014-02-11 @ 21:24:39
Elliotten har varit febrig och hängig idag. Och den där ret/torrhosta han haft i 1 1/2 vecka nu är kvar o har nästan blivit slemmigare. Hoppas innerligt att det inte blivit/blir lunginflammation med tanke på som han hostat!
Så imorn får båda kidsen vara hemma från dagis. 

Skulle ringt runt till olika företag o sökt jobb samt spendera en timma på gymmet. Nu får vi tänka om. Får bli jobbsök på ams o alla jobbportaler imorn kväll och så får jag ringa runt på fredag OM Elliott är frisk då. Träna får jag väl försöka göra hemma..axlar/mage imorgon. Eller så får jag fjäska för A o se om han kan ta "långlunch" 😉
Allt sånt går ju alltid att lösa på nåt sätt. 

Det viktigaste är ju ändå att man är där o tar hand om sitt barn när det är sjukt för då vill de ha sin mamma eller pappa o då vill man finnas där. Största fokusen är ju att han ska bli pigg o frisk min lille bubbe ❤️

Nu väntar sängen , godnatt ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback