Att vara helt anti.


2014-02-11 @ 18:35:51
Ända sedan jag vaknade upp imorse har det varit en sådan dag. Ni vet en sådan dag när man bara längtar till man får gå o lägga sig igen så dagen är slut. Precis trött o utmattad var jag när jag vakna, och har varit precis slö o inte känt för nåt alls idag. 
 
Ville inte ens ge mig ut på promenad förut- utan fick tvinga mig med tanken om att det ju känns skönt när det är gjort sen. Och visst var det skönt med frisk luft- men hade knappt nån ork till o gå fort.
 
 
Hade dessutom lätt kunnat fastna för frestelse idag- men lyckades efter mycket om och men säga nej till en semla när vi hade fikagäster i förmiddags. Är det nåt jag verkligen är tokig i så är det just semlor- och choklad. har inte känt så mycket sötsug  förutom denna anti dagen. Men lyckades iaf hålla mig undan ;) 
 
imorn ska det bli en bättre dag!






Kommentarer
Postat av: Martina

Oj vad jag kände igen mig i ditt inlägg!.... Omänskligt trött både igår och idag.

2014-02-11 @ 20:09:08
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback