Hett funkande tips


2014-02-14 @ 15:02:00
Måste ju bara ännu en gång slå slag för röhnisch's shape tights. sedan jag fick mina så har de använts flitigt; de håller in, formar rumpan lite känns de som- och de sitter verkligen på plats. Slits inte så mycket heller.Hade på mig ett par andra tights för ett tag sedan när jag sprang- o fick bara dra upp dom hela tiden. 
 
Nu har ju röhnisch dessutom kommit ut ny kollektion sedan förra året- nya snygga utseenden. Önskar man hade kunnat köpa sig ett par till.
 
 






Kommentarer
Postat av: På Selmas gata

Nu blev jag också sugen på ett par sådana trots att jag p.g.a. sjukdom inte tränar mer än på väldigt låg nivå:)

Men fy vilken gräslig människa ni träffade på båten, det låter ju helt sjukt!! Jag hade blivit jätteledsen om nån sagt så om mig. Du ser ju ut att vara jättesöt dessutom, tror kanske hon bara var avundsjuk? Det värsta med en del människor är att de helt enkelt inte ens får dåligt samvete för allt dumt de gör, det bara rinner av dem dessutom. Men jag tror på karma!;-) Kram/tanja

2014-02-17 @ 01:42:34
URL: http://selmasgata.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback