Livet på en pinne?


2014-02-06 @ 13:42:55
Det är ingen bra dag idag. Känner mig lite smått deppig. Deppig på allt- deppig på att sitta här o glo när jag skulle kunna jobba nånstans. Deppig på att det inte ska finnas några jobb o söka- iaf inga som jag har utbildning för. Deppig för jag oroar mig över att det knappt blir nåt ifyllt i aktivitetsrapporten denna månad då det hittills bara sökt tre jobb.

Jag vill inte va arbetslös mer- söker söker o söker...men finner inget! 

Nu ska jag iaf snart få hämta hem mina sötnosar från dagis. Då ska jag överösa dom med massa pussar o kramar. Tur jag har så fina barn i mitt liv. De får även den dystraste dagen att skina upp ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback