Nu är det dags att avslöja....


2014-02-19 @ 15:05:00
Det är dags för mig att ta och säga hejdå här för nu.. Jag har beslutat mig för att testa på att blogga på en annan portal. Och eftersom jag är AFF ambassadör så var valet inte svårt- numera kommer jag att blogga på blogg.alltforforaldrar.se/emlisch
 
 
De här åren som jag har bloggat här har varit helt otroliga. Sådan himla respons- så många trevliga läsare som bloggare man har träffat på längs vägen- och vilka event man varit på. Som sagt så är ju inte detta slutet- det är bara slutet på blogg.se för tillfället. Har valt att behålla bloggen här sålänge ifall jag skulle ångra mig- men trivs jag riktigt bra så kommer jag att flytta över hela bloggen dit.
 
ni vet väl att ni hittar mig på instagram? emlisch heter jag där. Och vill du följa nya bloggen- vilket jag hoppas, på bloglovin så kan du klicka här
 
Till er kära läsare vill jag säga tack för denna tiden- och jag hoppas givetvis (innerligt) att ni vill följa med mig till AFF. Det är bara att klicka på bilden ovan eller att klicka här.
och lägg gärna till mig på bloglovin' genom att söka efter bloggen =)
 
Nya tider- nya chanser-nya möjligheter! Det blir bra det här tror jag... PUSS O KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback