SKA TA UPP KAMPEN OM DENNA KROPP


2009-08-03 @ 20:54:17
Återigen sitter jag här o suktar efter bilden jag har på mig som togs för några år sedan. VAd fin o fräsch jag var då ändå. Nu är allt sladdrigt o dant o hänger här o där o flottigt.. ja gud..måste skärpa mig nu!!

kan inte sitta o vräka i mig onyttighet efter onyttighet varje dag!

MÅSTE SE TILL SÅ DE HÄR INTE BARA BLIR PRAT LÄNGRE,

BEHÖVER PEPP..kanske borde starta nån form av vikttävling eller träningstävling eller nåt?? så de e flera som stöttar varandra, tror det är lättare o gå ner i vikt om man  "tävlar"



en bra bit under sjuttio igen ska bli mitt mål..sedan kanske man en vacker dag kan överväga o skaffa syskon till elliott..men inte i dagsläget me övervikt o allt!






Kommentarer
Postat av: vera

usch. jag behöver också.

men jag ska sätta igång nästa vecka.

när isabelle börjar på dagis igen, mycket lättare att gå raska promenader då!



men jag har fan gått upp nu, under semester. för jag har ätit så jävla dåligt.

så jag måste också bli peppad! :D

2009-08-03 @ 21:37:02
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Carolina

Perfekt att kunna ha med den i handväskan ju. :) Och rosa är aldrig fel. hihi



Ja, vi får nog ta oss i kragen snart. :) Som du säger så är det ju rätt smart om man peppar och jämför så man har något mål att jobba/tävla emot. För så länge jag bara har ett långsiktigt mål så kommer jag ingenstans. Jag vet hur mycket jag vill tappa men de går ju inte att tappa allt med en gång och då känner jag att jag tappar suget lite. Varför tror man att det ska gå så snabbt bara för att man börjar?! haha..

Usch, hemska tanke. Då hade jag nog grävt ner mig. Är så rädd att hamna där.

Eftersom jag är sjuk denna veckan och inte är på hemmaplan är det svårt att börja. Låter som en dålig ursäkt, men de tar jag. Men jag SKA börja ordentligt nästa vecka igen. Motion varje dag och endast sötsaker på helgerna. Ska vi kanske göra det tillsammans då?

Kram

2009-08-03 @ 22:16:48
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback