fisgris


2009-01-28 @ 13:55:59
usch..tycker synd om elliott, han har magknip ganska ofta o tar i så han blir röd i nyllet, men kommer ju inge..bara maqssa fisar. han fiser fasen hela tiden..har fisit jättemkt på sistone. finns de inge man kan göra åt bebis gasmage? o så att de bajsar oftare än en gång varje dag iblan varannan? vet ju att de blir så när de äter ersättning alltså, men de e ju synd om han..
har testat olja, men tycker inte de hjälpt så mkt, o nu sista tiden har han ätit mindre de gångerna de varit olja i ersättningen.

tar gärna emot tips






Kommentarer
Postat av: Malin

Vad jobbigt att det inte vill ge med sig.. önskar att jag hade nåt tips, men kan inte komma på nåt annat än massagen jag tipsade om tidigare :(

roligt att du lagt till mig på bloglovin, jag har dig där också, men det har jag haft ett tag, hehe :P Kram

2009-01-28 @ 14:14:04
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: Mia

har du testat att "tempa" honom?

Det brukade funka på Theo när han var bebis.

2009-01-28 @ 14:27:07
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Eva

vet inte vad du har för nappflaska, men har hört att man ska ha såna som släpper ut luft, så slipper bebisen få massor med luft i magen..

2009-01-28 @ 14:31:37
Postat av: Anne-Lie

Vi gav vår son Minifomdroppar, det lindrade lite och han fick mindre gaser.

Han är ju lite liten än med Messmör i ersättningen kan hjälpa men det är ju socker i det så jag vet inte om det är så bra. Du kan ju alltid fråga på bvc.kram

2009-01-28 @ 15:28:15
Postat av: emelie o elliott

Till anne-lie: rådfrågade dom på apoteket idag om de inte hade nåt. då sa hon att de ju hade minifom men de va ju mest för 3 månaderskolik. men ja har hört att de ska kunna hjälpa mot gaser me. ska ta o fråga dom på bvc på fredag när vi ska dit, så får väl lugna mig me o köpa nåt tills dess. kramis

2009-01-28 @ 15:47:03
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

till eva: vi har en sån där som heter nåt me air så de inte ska komma i massa luft som vi använder mest men ibland använder vi ju vanliga. Har kikat lite på å köpa en sån där bra dr brown nappflaska me en sån där luftventil i flaskan. har iaf hört att de ska va bra. så blir nog o beställa hem en =) hur e de med dig idag då vännen? kramis

2009-01-28 @ 15:49:49
Postat av: Eva

ja det är ungefär samma, feber, hosta och ont i kroppen, var en pärs att gå ut till brevlådan förut =(

2009-01-28 @ 16:07:46
Postat av: brallan

köp "Semper - magdroppar" min vän. det kommer garanterat att hjälpa er lilla älskling

2009-01-28 @ 16:33:29
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Mad

säger som brallan..vi ska börja med dem idag!

2009-01-28 @ 17:10:01
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback