EFTERMIDDAG.


2009-10-01 @ 15:49:44
HAr hållt på å städat undan lite grann nu. Men det är verkligen inte klart än. Får ta det sista imorn tänkte jag.
För A var såå snäll så han bestämde sig för o skippa träningen ikväll..så med andra ord blir de o kika på sis på modevisningen ikväll =)
idag har jag varit onyttig, eller jaa..kommer inte hinna med nån promenad o inte heller nån crosstrainer =/. Vi ska strax till mamma o fika lite grann eftesom min ena syster kommer hem en sväng. Man måste ju passa på o träffa henne när hon väl är här då =) Efter det antar jag att vi åker in till mjölby o kikar o sen tittar på modevisningen.
Jaja..fett pluss på fredag som sagt..Vet ni vad jag bestämt? om vågen står på plus på fredag så ska jag låta bli att äta godis/kakor överhuvudtaget i en hel vecka! (Bara för o se hur det går!)SOm de varit nu så har jag ju unnat mig sådant på helgerna.
hihi..elliott håller på o pratar o babblar/skriker för fullt här nu. Han har fått sig ett bad med sin pappa..egentligen är det bara Elliott som badat ju, men så som han skvätter så kan man tro att A har badat med ;P

nää..nu måste vi röra på oss här..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback